3

Tiden går så fort och helgerna går om möjligt ännu snabbare. Dock är det sportlov denna vecka så jag är i princip ledig, men ändå. Igår var vi på pimpeltävling utan någon framgång. Men solen lyste och det var trevligt. Sen hade vi världens tacomys och jag åt för två haha. Det slutade med att grannarna kom över och sen avslutade vi kvällen på bygdegården. 

Idag har vi mest chillat på. Alexander har sålt bilen, vi har sänghängt, varit på kalas hos Alexs systerdotter, köpt mat och vid 19 åkte jag och tränade. När jag kom hem låg Alexander i princip och sov och har gjort sen dess. Jag kikar på Wallander och hoppas jag kan hålla mig vaken tilla den är slut. Sen jag flyttade hit har jag tagit efter Alexs sovvanor vilket har resulterat i att jag sover innan 22 och 08 är sovmorgon. Så nu när jag är ledig imorgon så hade det varit skönt att ha en lite längre sovmorgon. Men men det blir som det blir :)

På fredag åker jag hem över helgen. På lördag fm har jag planerat shopping  på Ikea med mamma. Sk bli så kuul :))) Förutom det så ser jag givetvis mest fram emot att träffa alla. 

Nu: försöka hålla mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0