+

Hola! Alltså det händer så mycket just nu att jag inte vet vart jag ska börja. Är just nu på hemmaplan för att jag har jobbat idag, men också för att träffa bästisarna och hämta grejer. 

Jag har fått nytt jobb = måste planera och läsa på och planera mer och få ordning på allt tills på måndag. 
söndag flyttar jag ifrån mitt kära Sörberge = Jag måste packa alla mina kläder och grejer och allt vad det nu jag har innan söndag. + att det suger att jag inte kommer bo max 5 minuter från tjejerna och familjen. 
Men jag har fått jobb, och jag kommer få somna och vakna tillsammans med Alexander varje dag. Jag ska dessutom inte flytta till andra sidan jordklotet, så jag tror detta kommer bli hur bra som helst! 

Så nu är det dags för nya äventyr för Sessan, mycket spännande!

Annars då? Ikväll har jag haft min sista fotbollsträning på jag vet inte hur länge. Det känns såklart tråkigt men nu är det så, det finns inte så mycket att göra åt det. Imorgon ska jag luncha med Jennifer och Jullan, fira Jimmy och träffa Ellen på kvällen. Innan allt det ska jag försöka mig på en planering också. Fullt upp helt enkelt. Kämpa på kämpa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0