Umeå

Hur fort kan en helg gå? Så känns det idag. Just nu sitter jag vid bassängen och väntar in nästa klass. Btw, hur coolt är det inte att dom har egen bassäng under gympasalen här på skolan?? Hur skönt som helst ju :) 

Annars så hade vi en jättebra helg i Umeå. Den gick fort, men den var jäkligt bra! Hotellet var skitfint, vi bidde på högsta våningen och hade ett stoort fönster så man såg ut över Umeå. Vi gick och käkade kinamat på kvällen och sen hamnade vi på allstar. En öl eller två slutade med att vi träffade ett äldre par som vi satt med resten av kvällen. I söndags mötte jag upp Svea, vi hick på promenad och sen sänghängde vi på hotellet ett tag. Det var skitkul att träffa henne igen!! Längtar tills det blir reunion tillsammans med Johanna också! :) När Svea cyklade vidare på jobb så var vi kvar nån timme till innan vi åkte hemåt. Det var typ snöstorm och jag hade panik i princip hela vägen hem. Men det gick ju bra haha ;)
Haha gulle

I veckan blir det bara jobb, och sen till helgen så åker vi hem till mitt kära Sörberge <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0