Hey ho

Under alla hjärtans dag-helgen så åkte vi hem till Sörberge. När vi kom hem till Lemons så väntade också thaimat, Jennifer och Johan på oss. Jag fick sån jäkla energi av att få komma hem och få umgås med dom. Vi spelade spel och skrattade resten av kvällen, magiskt!
Helgen gick jättefort och på söndag eftermiddag var vi hemma i Edsele igen. 

Hela förra veckan var endast stress för mig. Vi har friluftsdag i slalombacken imorgon och allt inför det har varit rätt struligt att planera. Så på torsdag när jag tog helg så var dom flesta måsten gjorda. Hur skönt som helst. 

I fredags käkade vi god mat och hängde i soffan resten av kvällen. Det är så hinla skönt när man inte har något planerat utan allting vara blir som det blir. På lördagen tog vi det lugnt exakt hela dagen och vi somnade väldigt tidigt. Vilket resulterade i att vi vaknade jättetidigt på söndagmorgon. Efter lite surr kom vi fram till att vi skulle åka på ike och handla lite grejer, samt hämta mina slalomgrejer. 


Sagt och gjort, vi avslutade lilla Sundsvallstrippen med att besöka Lemons för att hämta slalomutrustningen. En halvtimme senare åkte vi hemåt igen. När vi kom hem så började vi greja på med allt vi köpt, och jag älskar att montera ihop Ikea-möbler så jag var nöjd ;) Jag åkte på träning och sen var det dags för läggdags. Idag fortsätter monteringen och imorgon är det dags för en dag i den isiga slalombacken. Jag har inte åkt på flera år så det kan bli spännande. Men på något vis ska det väl gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0