-

Jahaja, snart är denna tisdag över och det ska bli skönt att vara ledig imorgon. Idag har vi som sagt haft friluftsdag i slalombacken och nu värker vaderna kan jag säga. Det tog ett tag innan jag vågade mig upp i backen, men tillslut så. Det gick bra också, så jag är nöjd! Efteråt hade vi APT-möte och vid 16:45 kunde vi rulla hem från jobbet. 

När jag kom hem så ställde jag mig och lagade lite mat. Alexander kom hem med ny bil och sen åkte vi på en fika hos hans föräldrar. Alexanders pappa var även här idag och tapetserade en vägg i vardagsrummet, och det blev väldans fint må ja säga! Imorgon ska jag ställa mig och måla matbordet och stolarna också, så nu är det roligt när det händer grejer i huset! :)

Om lite mindre än två veckor åker jag hem för att träffa mina fina där hemma i Sörberge, sen på söndagen kommer Alexander med släpvagnen så vi kan ta med min säng och alla andra grejer hit. Så det blir kul! Livet är så bra nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0