Snart fredag

Wihoo snart fredag!! Imorgon kommer Jennifer och Elin hit och det ska bli så jäkla roligt! Vi ska grilla och mysa på och det kommer nog bli perfekt alltihop :))))

Idag har jag varit ensam på idrotten, det har jag ju varit hela tiden sen AK kom tillbaka, men nu när man väl har varit två stycken så inser jag hur mycket det underlättar. Men det har gått rätt bra ändå, så det är skönt. Efter jobbet åkte jag och köpte en present till Alexanders systerdotter som fyller 6 år idag. Vi käkade nå korv med bröd när Alexander kom hem sen åkte vi till kalaset. Som vanligt så var det väldans trevligt! 

Imorgon ska jag marinera kött och storstäda huset tills tjejerna kommer! Det är mycket roligare att städa när man väntar finbesök, så det kommer nog gå bra. Nu ska jag försöka få katten som täcker hela tvn haha att lägga sig ner. Sen får vi se när jag somnar, förhoppningsvis går morgondagen fort! Kommer bli så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0