Hej å hä

Tiden går som vanligt jättefort. Påsklovet var magiskt skönt men också över rätt snabbt, men vi hann med en del iallafall :) Vi hade besök av några av Alexanders kompisar, till och med pappsen och fetklubben var hit en sväng! Vi var hem till Sörberge en natt och jag hann träffa flera stycken, vilket var jätteroligt! Men sen kom söndagen och tillbaka till verkligheten igen.

Vi har hunnit med ganska mycket här hemma den här månaden och det är såklart hur kul som helst! Väggarna i trappen är snart klar och det känns jätteskönt då det bara är en massa skitjobb typ. Nya gipsskivor är uppsatta, lampan är borttagen, vi köpte färg och målade, dock var färgen inte alls grå utan blå så vi har köpt ny och nu behövs det bara en vända till, sen är väggarna färdigmålade. Sen ska jag bättra på färgen på lister och trappen, till sist ska takklister och en ny lampa upp. Det är en bit kvar men det är på gång iallafall! Sen har vi fått in en ny toalett och handfat på övervåningen, och idag fick vi in kaminen också. Så vi är nöjd här hemma! 

Men nu ska jag joina Alexander och sova jag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0