Big big girl

Det kanske är dags för en uppdatering här, bra tidsfördriv för mig iallafall.

Jag ska skriva på afrikabloggen om resan så jag skippar att skriva om den här. Men sen jag kom hem så har jag varit lite med tjejerna, jobbat lite och varit i Edsele båda helgerna. 

Den här helgen så var vi hoa A's föräldrar och åt tacos, det var jättetrevligt och jag har typ matkoma än haha. Jag har för första gången varit med i skogen för att fixa julgranar också, slutsats: jag behöver köpa vinterskor. Annars så var vi hos hans grannar och umgicks, också fick vi god middag hos Johanna och Christian. Alarmet gick tidigt tidigt imorse och jag somnade inte om förän vid halv nio. Några timmar senare vaknade jag i ett ryck och åkte hemåt. Mycket mycket bra helg!

Jag åkte direkt till Ellen och surrade på som vanligt. Sen har jag bara varit och tränat. dag fick min lille grupp börja med det jobbigaste (enligt mig) och min kropp var bra mör resten av träningen. Det brann i bröstkorgen och det känns som att en förkylning är på g. Så jag håller tummar och tår att jag slipper det. Hoppas hoppas*

Imorgon ska jag handla nå lakan till min säng. Jag vet inte hur jag lyckas eller vad jag gör i sömnen, men det är det andra lakanet nu som jag har fått ett stort hål i. Haha jag har ingen aning om hur jag fått till det som, men men. Sen har jag lektion bara.

Resten av veckan är rätt oplanerad, förutom jobb på onsdag och lektion+träning på fredag. Sen får jag se vad som sker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0