Tisdag

Vet inte varför jag babblar på så mycket här nuförtiden, är lite uttråkad skulle ja tro. 

Jobbet gick bra. Sängen var magisk imorse så det var lite svårt att kliva upp, men jag har inte vare nå seg idag iallafall så det är ju skönt. Helvetesordern är klar vilket var lite av ett Hallelujah moment! Har fått sutte med hammare för att kunna montera utan att döda händerna. Men nu är det över och det känns jäkligt skönt. Nu väntar jag bara på nästa haha.. 

Käkade mat när jag kom hem sen la jag mig i sängen och gruvade mig inför springturen då jag inte alls var nå taggad på det. Gjorde tillslut ett ryck och idag gick det faktiskt väldans bra! Sprang hela 71 sekunder snabbare än jag gjort tidigare så det var ju bra. Så nu känns det jäkligt bra med tanke på värmen och onda vader :) 
Imorgon blir det en vända hårfärg till i håret, på torsdag blir det lite mer träning och på fredag åker jag och Svea äntligen till Johanna. Wohoo!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0