Lördag

Hejhejhej. Här ligger jag och är så jäkla uttråkad. Det blev ändrade planer ikväll så jag blev hemma istället. Igår agerade jag skjuts åt mamma och hennes kompisar, samt Jens. Var hos Ellen en stund mitt i allt också. Idag började jag dagen med en springtur som jag önskar hade gått lättare. Benen brände och solen också, kändes som att jag skulle kvävas typ. Haha min kondition kan vara det största problemet, men solen var inte till nån hjälp direkt. Dom andra två turerna i veckan har gått bättre, så det går lite upp och ner. Nästa gång hoppas jag på lättare ben och rått väder :)
Min tanke var att jag skulle åka till mamma och ligga i solen idag, men jag var så jäkla varm efter springningen att solning inte lockade mig för fem öre. Så så fick det bli. Imorgon är det söndag och snart dags för ny arbetsvecka. Heja heja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0