Tidsfördriv

Wihoo snart helg igen! 

Den här veckan har varit lång. Jag har typ inte gjort nånting, mest hjälpt Lemons. I måndags var jag på sjukhuset med Jens, och på kvällen hade vi fysträning och det var så förbannat jäkla jobbigt. Oftast är det ju en skön känsla efter man har tränat, men nä fy inte i måndags. 

Igår var jag hos mamma och bakade nå saffransbullar. Jag tänkte när hon frågade om jag kunde göra dom att det skulle vara hur enkelt som helst. Men receptet var på 13468 olika steg, jag skulle dessutom göra nån vaniljkräm och allt va det var, jag har inte tålamod till sånt där. Det är så himla tråkigt att baka själv alltså. Och missar man nån ingrediens har man ju förstört allting. Haha det är alldeles för stor risk för ett misslyckande för mig det där, jag blir bara stressad. Men, jag tror det gick vägen! 

Idag var jag med Johan och pappa och åt lunch. Sen blev jag avsläppt i bandsjön där det blev lite plock och fika med Ellen, Lotta och Stefan. Väldans trevligt må ja säga. Efter det har jag varit barnvakt åt Tilda med mormor några timmar. 
Imorgon blir det träning och sen myskväll med moster. På lördag ska vi stå med organisationen på julmarknad också kommer Alexander hit :)) Sen får vi se vad som sker.

Nu är planen att jag ska somna, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0