3/3

Det har blivit lite av en vana att lägga sig sent nuförtiden nu när man inte jobbar, inte bra inte bra. Men jag är ju tv-nörd så jag skyller på alla program jag ser haha.. 

Igår var det dags för att träna med tjejern igen. Sen hade jag korpmatch och idag känns det kan jag lova. Idag var det dessutom dags för träning nr 2. Har varit helt slut sen jag kom hem och nu ömmar det verkligen överallt. Kan bli spännande att se hur lätt det blir att kliva upp ur sängen imorgon :') 

Innan träningen hade jag mattelektion, så jag blev upphämtad av Anny och sen var det bara att sätta igång att räkna! Haha min hjärna och matematik verkar inte vara något som samarbetar så bra, så jag har redan blivit inkallad på extralektion imorgon hahah.. Men det har ju bara gått 2 lektioner så snart kanske jag börjat fatta nånting. Dock märks det att jag är lite ur balans bär det gäller den där jäkla matten. Läraren frågade vad 3 delat på 3 var, och jag svarade 0 hur självsäkert som helst, "Nej det är 1 Sara" säger han då och flinar. Hahaha orkar inte med mig själv... Så imorgon blir det extra matte innan jag åker hemåt och plockar upp pappsen för en tur på Birsta. Jag och Anny kom iallafall fram till idag att om vi klarar nationella provet i december så ska vi ut och fira, så nu är det bara att köra på!

Efter dagens lektion åkte vi in en snabbis på akademibokhandeln för att köpa en massa skolmaterial. Så nu har jag nog allt jag behöver för att kunna hålla ordning på alla mina grejer. 
Nu måste ja sova så jag kommer upp imorgon, natti natti! /Mattegeniet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0