Haha omg

Hellå bloggen. Igår var det bergeforsparken, och som vanligt så kan man prata om dessa kvällar en hel dag och lite till efter.

Efter att ha åkt hit och dit med Julia, färgat hår och duschat och lockat hår och ätit mat och så, så plockade vi upp en till Julia och for hem till mig. Stressfixade mig klart och tillslut kom vi iväg till Ellen.

Hela vardagsrummet var redan fullproppat så vi intog köksläge vid middagsbordet, mycket trevligt må ja säga! Hela högen gick till sist bort till parken, hade svinroligt, dansade nästan exakt hela kvällen så som jag alltid gör där??? Vet inte hur det kommer sig att det blir så men, haha aja. Kvällen tog slut och vi vandrade hemåt.

Somnade svinsnabbt och imorse när jag vaknade var jag så jäkla förvirrad. Haha jag satt mig upp i sängen och fattade typ ingenting, sen ringde jag Ellen för att klara upp visa saker. Vi bestämde ganska snabbt att vi skulle köpa nå mat så jag klev upp och promenerade bort.
Sen dess har jag hunnit med att ligga på Ellens golv och mått dåligt. Kommit hem och halvsovit. Ätit god middag och varit svintrött. Duschat. Sett på film hos Ellen. Hämtat Ellens lillebror i stan. Käkat glass på Max, och nu äntligen ligger jag i sängen igen. Imorgon ska jag sova ut och inte behöver jag ha söndagsångest heller. Detta är mitt sista lov och jag ska fan njuta av varje sekund.

Godnatt från världens längsta blogginläggsskrivare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0