all these little things

Hejhej, nästan så att jag glömmer lösenordet till denna skit, haha.
 
Idag har jag tagit lov och det känns fantastiskt skönt må ja säga. Jag avslutade skoldagen med ett fint resultat på muntliga nationella i svenska som vi hade idag. Så jag är jäkligt nöjd! En tjej i klassen hade en jättefin presentation och när vi klev ur klassrummet fanns inte ett öga torrt. Så fint så! Har inte haft allt för mycket för mig sen jag kommit hem, kikat på nån film och ätit middag typ. De flesta är ute och firar för att det är lov, själv har jag haft min säng och ett glas vatten. Inte det roligaste, men är inte särskilt pigg heller så man får väl vila upp sig inför fredag istället då det vankas retroröj. Av nån anledning så har jag alltid så jävla kul på dessa retroröj, så kan inte tänka mig att jag blir besviken den här gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0