we found love

Hajhaj, min första skoldag för den här veckan och jag vet inte ens om jag kommer kunna hålla mig kvar hela dagen, blir det för jobbigt så går jag hem. Men jag mår iallafall bättre, så det är ju bra.

Jag ställde alarmet på tio idag, men jag vaknade vid sju och kunde inte somna om. Så jag gick in och duschade istället, sen har jag bara suttit i soffan och kollat på tv. Efter skolan ska jag till pappa en sväng och hämta lite grejor, sen måste jag hem hit och packa. Ikväll ska jag förbi träningen också och lämna en sak, sen ska jag hem igen för att fortsätta packa. Om jag känner mig själv rätt så blir jag nog inte klar i första taget.

Imorgon åker vi, wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0