some nights

Jag älskar att det är lördag och att jag inte behöver göra ett skit. Är svinigt trött och jag njuter över att jag är ledig och fri exakt hela dagen. Jag ska laga bulgur och rostbiff med aioli sen, precis den maten jag åt 7 av 7 gånger för några månader sen. Jag ska kolla på grey's anatomy och grina åt fina avsnitt. Jag ska äta mitt godis som jag köpte förut när jag och Julia gick hem. Det låter som den bästa dagen någonsin va? Ja, en av dom iallafall.

Igår efter att Julia och Ellen hade anlänt så promenerade vi bort till Jonte och chillade där nån timme, sen kom Johan och Victor och skjutsade oss till Jeffe. Var där ett tag och sedan åkte vi till fagervik och var där några timmar, och sedan åkte vi till söråker. Och tillslut for vi hem till Jonte och sov där. Jag, Jullan och Ellen såklart.

Vaknade vid 8 imorse, sen gick vi och åt på cosmos. Sen sov vi lite hos Jonte innan jag och Julia vandrade hem hit till pappa. Satt ute på balkongen i solen en stund innan vi intog sängläge, och här tänker jag då ligga kvar resten av dagen. Helt klart.

Jäklar vilket detaljerat inlägg det blev då, men nu vet du ganska exakt vad jag har gjort dom senaste typ 14 timmarna iallafall, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0