samma nätter väntar alla

Ibland önskar jag att jag var en engelsktalande människa, för allt låter så mycket bättre då. Synd att jag inte ens är särskilt bra på att prata på engelska, speciellt när jag har nationella i speaking om en vecka. Hur ska detta gå? Skolan gick annars bra idag, faktiskt väldigt bra. Jag jobbade stenhårt och nu känner jag mig till och med lite stolt över mig själv. Vet inte vad som hände faktiskt. Jag kanske insåg att det finns betydligt värre saker än dålig skolmotivation, ibland kanske man bara behöver bli lite påmind.

Efter skolan gick jag iallafall hem till fader. Han lagade tacos och jag kan tala om att den smakade grymt, kanske lite för bra. För nu ligger jag här i sängen och känner mig väldigt degig. Känns inte heller bra att jag missar två träningar den här veckan på grund av jobb, jag kan då inte fortsätta äta tacos som jag gjorde idag när jag missar det enda aktiva här i mitt liv. Men jag vill jobba, så det är ju en valsak det där med maten, såklart.

Om cirkus en halvtimme ska jag åka och sola med mamma, jag ska som sagt försöka hålla i den lilla brännan jag fick i Thailand. Ska nog köpa med mig hårfärg hem också, och hämta ut kläderna som jag beställde på Gina. Känns spännande, internetshopping är den bästa! Måste hitta den perfekta hårfärgen också, det är dagens planer de hurrni.
-
Det blir bra ska du se ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0