saknade te havs

Ligger här ute i stugan och lyssnar på mysmusik. Av nån anledning kände jag för att lyssna på Håkan Hellström, så ja, nu gör jag det. Håller på att lägga in bilder på facebook från resan, men det tar sin tid. Annars då? Skolan rullade på som vanligt, och kvällens träning är inställd. Fantastiskt skönt att vara ledig.

Imorgon är jag också ledig, så då ska jag och mamma passa på att sola. Måste försöka hålla i den lilla brännan jag har. Ska nog lämna in min telefon också, så snart är min iPhone åter i mina händer, som jag har längtat! Och till sist måste jag åka förbi Beus och hämta lite kakor som ska säljas. Och så kommer nog min onsdag att se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0