fin kväll

Ligger här alldeles nyduschad och är helt slut. Jag tog mig en promenad i mörkret bort till tennishallen förut, sen körde vi igång. Vi var faktiskt väldigt aktiv större delen av tiden, och en och en halv timme senare åkte vi hemåt. Så det var mycket trevligt må ja säga.

Imorgon har jag min finaste sovmorgon och det ska bli så skönt. Sen ska jag jobba efter skolan, och blir det lika mycket folk som sist blir det nog inte en lugn stund på hela kvällen. Men det är ju roligt det också. Kanske ska fundera på att ta några andra skor än converse, för dom får man ömma fötter av kan jag tala om! Hua hua.

Nu tänkte jag kika klart på grey's avsnittet och sedan stänga av hade jag tänkt. Men känner jag mig själv rätt lär det inte bli så, men man kan ju alltid försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0