elephant gun

Ligger ute i stugan och det känns som att den kommer lyfta, jag har då inte missat blåsten iallafall. Idag fick vi sluta tidigare, så då tog jag och Ellen en promenad hem i stormen. När jag kom hem kokade jag lite makaroner och åt dom med ketchup, hua så gott, det hade jag längtat efter!

Håller på att redigerar bilder från Thailand, men det är ju så in i helvetes många så det tar sin tid. Men snart kanske jag börjar lägga upp dom, vi får helt enkelt se om orken finns. Ikväll vankas det iallafall träning, och för första gången på länge har jag faktiskt längtat riktigt mycket. Idag får jag äntligen dra på mig målvaktshandskarna för första gången på 7 veckor, så det känns bra!

Annars var det väl inget mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0