two

Om jag skulle lägga mig ner riktigt och ta bort datorn ur knät så skulle jag somna på några sekunder. Men jag vill se ett program kloccakn 20 så det går inte, hade dessutom inte fått sova hela natten. Idag var jag iallafall hemma från jobbet, har fått mer dåligt samvete så imorgon åker jag dit hur jag än mår. Bara två dagar kvar, det ska väl gå.
 
Idag har jag legat i sängen, haft datorn i knät, kollat på tv, ätit mat, och duschat. Ja, det är väl det. Alicia kom förbi och hämtade sina glasögon också, kan ha varit dagens händelse, så spännande var min dag. Men så är det ju när man är sjuk, man är endast uttråkad. Iallafall jag.
 
Nu; .... ska se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0