shake it out

Känner typ bara ZZZZzzzzzzz just nu. Är så jäkla trött och jag hade kunnat somnat för längesen, men datorn hindrar mig som vanligt.
 
Var så fruktansvärt trött imorse när alarmet ringde, hatar när det blir så, allt blir så jävla jobbigt bara. Men klev iallafall upp och hoppade i duschen. Jobbet rullade på som vanligt, är dödligt le på ordern vi håller på med då den aldrig blir klar. Evighetsjobbet typ.
 
När jag kom hem fixade jag mig lite snabbt, gick bort till Jontes lägenhet och var där ett tag. Åkte sedan in på gatufesten en sväng med Ellen och några till. Imorgon vankas det käk med laget på biteline, och sedan blir det mer gf, precis som resten av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0