Men sov då

Jahapp, löpturen jag gruvat mig inför hela dagen gick väl ok ändå. Men jag kan fan inte ens vila en vecka så känns allt lite jobbigare. Började bra, var aspepp och ba Nu kör vi! Efter ett tag var det liksom, jahaaa nu börjar det bli lite jobbigt här, andas!! Mot slutet höll jag på att dö, haha.. Kände efter för mycket och allt gjorde så ont bara, fast kanske inte så konstigt då gf tog hårt. Men ändå, la mig på gräsmattan när vi var tillbaka och försökte andas normalt igen. Haha så nu vet ni det! Har duschat och legat här ute. Laddat hem musik då jag endast har två låtar på iPoden efter att ha grejat med nån ljudbok. Så efter 5 dagar med repeat på samma låtar kände jag bara att det var dags att fylla på. Så nu är det gjort. Borde ha lagt mig för längesen, men återigen ligger man här och suckar över att man aldrig gjorde det. Menmen, nu ska jag iallafall göra det. Halv 7 plockar Robin upp mig, så på med sovläge och hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0