Zombie

Jahapp, slog försovningsrekord imorse, önskar dock att det vore något bra. När jag vaknade var det tio minuter kvar av min sista lektion, men klädde på mig och vandrade till skolan ändå. Satt i några timmar och jobbade, kändes rätt duktigt faktiskt. Vid halv 4 promenerade jag hemåt igen, käkade middag och kollade på PLL. Elin ramlade in och sedan for vi och plockade upp Jennifer, och sedan till ncc. Hade match, kikade på en, och sen for vi hem igen. Skulle vara magiskt med sovmorgon imorgon, men icke. Jag ska upp om 3 timmar och 18 minuter, jobb halv 7 på sörbergeskolan med laget. Woop woop härligt härligt! Så nu ska jag försöka njuta så gott det går på mina tre timmar. Lär vara zombie imorgon, men what to do.

Annars är både student och balklänningen beställda, wohoo nu börjar den långa vägen till att komma i dom också. Hehe natti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0