Stress

Okej, stängde av elementen här ute i stugan då jag for till pappa. Men är tvungen att sova hos mamma inatt då jag ska städa härute imorgonbitti innan mäklaren kommer och ska knäppa kort på huset. Jens slog på elementen förut idag men det är fortfarande iskallt härinne, har strumpor och huvtröja plus 2 duntäcken. Hackar bokstavligt talat tänder, härligt!

Iallafall så fick jag sms om ett möte imorgon vid 09:30 som jag måste gå på, så alarmet är nu ställt på 06:00 för att jag ska hinna med allt innan jag tar mig till skolan. Lär bli stressigt och jobbigt men det går väl ändå, efter skolan blir det dessutom jobb direkt. Somnar nog som en gud imorgonkväll när jag lägger mig iallafall. Och så ser min torsdag ut, bara en massa måsten. Har ej tid till detta, ska lägga telefonen så långt bort jag kan så jag kliver upp. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0