over and out.

Då är denna dag äntligen över, som jag har längtat efter att få lägga mig exakt hela dagen. Klev som sagt upp vid 6 imorse, städade rummet och har då aldrig varit så noga i hela mitt liv. 08:22 åkte jag från mamma, sprang upp till pappa och bytte om osv. Landade på skolan 08:35 cirkus. Må ha varit jävligt stressigt, men jag hann iallafall till mötet!

Sen satt vi i bibblan till halv 2 då min första lektion började, långtråkigt kan ja lova. Jag och Alex satt och skrattade åt hamstrar liksom, säger väl allt. Efter sista lektionen bytte jag om och vandrade bort till ishallen. Försenad match och många timmar senare ligger jag i sängen. Har helt enkelt bara gjort en massa nytta idag, nu längtar jag efter helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0