hejhejhej

Ojoj här är det tyst. Men man kan väl säga att jag har haft fullt upp. Fick veta i torsdags att jag skulle spela cup med Ulaget, så det var precis vad jag gjorde hela helgen. Vi slutade tvåa, vilket man kan leva med kan ju jag tycka.
 
Vid 8 ska jag till mormor och knäppa mer kort på Johans bil, och sedan ska jag hem igen och träna lite hade ja tänkt. Helt sjukt va tiden går fort, på måndag är det julafton liksom. På fredag ska jag handla sista julkapparna med Julia och Emelie som förr i tiden, så det ska bli roligt! Sen på kvällen har Bea sin födelsedagsfest, på lördag fyller både pappa och Beus år, och på söndag tror jag det blir uppesittarkväll hos Ellen. Bra dag, bra vecka, snart lov, fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0