hehe 12

Jaha helgen närmar sig igen. Skönt kan ju jag tycka. Idag har jag vart jäkligt aktiv på skolan må ja säga, sen vandrade jag hem i snöfallet. Har sett på skräckfilm ikväll också, jag kikar mest genom fingrarna och försöker att andas. Överlevde som ni märker, och den var bra också, inte illa pinkat! Höll på att kika nyss på om jag skulle beställa hem några bilder, haha helt plötsligt så kom det upp typ "Tack för din beställning!".. Haha dags för fröken Svensson att se upp med vad jag klickar på innan man blir ruinerad.
 
Imorgon vankas det nå luciståg på skolan, så man ska väl stänga ner och sova snart då det är bra mycket tidigare än när jag egentligen börjar. Har träning på kvällen, och lär väl få reda på om jag ska va med och spela cup i helgen. Ja, vi märker väl hur det blir.
 
Men nu säger jag hejdå till 12/12-12 12:12 dagen, natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0