grattisgrattis

Börjar med att säga grattis till både Pappa och Bea som fyller år idag!
 
Annars så ligger jag i skrivande stund i sängen och vilar lite, ska in till birsta igen vid 5 för handling av sista julklapparna. Förhoppningsvis hittar jag nånting att ha på mig på jul och så också. Ja, vi märker väl hur det blir.
 
Igår vare julavslutning på skolan, sen for jag, Julia och Emelie in på birsta för att handla julklappar. Gick jävligt segt till en början, men jag kom hem med 98% av julklapparna iallafall. Vi for hem till Julia och fixade oss, lockade en massa hår och tillslut kom vi iväg till Bea. Hade så jäkla roligt! Avslutade kvällen inne i stan, tappade telefonen i marken i väntan på skjuts så skärmen sprack, wohooo love it!....
 
Ska väl börja fixa till mig lite innan vi åker in till djungeln igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0