behind

Jäklar va effektiv jag har varit idag! Var på skolan tio i åtta imorse, fast att jag började halv 2 idag. Bara det kändes jävligt duktigt faktiskt1 Jobbade nästan hela tiden tills jag började, fixade det sista på median, gjorde nästan nästan klart ett inlämningsarbete, plus att vi har gjort våran redovisning på svenskan. Sedan for jag hemåt, lagade mat åt hela familjen, diskade, städade undan, ställde in disk i diskmaskinen, plus att jag ställde in allt mamma handlat i kylskåpet, 4 kassar typ. Måste säga att jag är imponerad av mig själv, allt detta på samma dag händer inte ofta det eller!
 
Åkte till träningen förut också och kikade på sista delen av skinkcupen, fick ge upp skinkan i år också då ryggen inte vill det jag vill. Men men, satsar på nästa år, igen :)))
 
Avslutade kvällen med att sjunga och dansa för mamma och Michaela i köket medan dom bakade. Fick mest suck och mördarblickar, så jag borstade tänderna och gick ut hit. Ska göra klart en inlämning, sedan säger jag godnatt. Imorgon vankas det lite julavslutning på skolan, sedan åker jag på birsta med Julia och Emelie och handlar sista julklapparna. Ska bli så trevligt så! Men nu har jag ej tid med detta. Hejdå å å å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0