you and I

Hejhej. Trots bra dag så är det ändå en skitvecka. Fast jag med mitt dåliga humör kan ju börja försöka vara positiv iallafall, snart så.

Hade lagt telefonen en bit från sängen imorse så jag var tvungen att kliva upp för att stänga av alarmet. Smart av mig må jag säga, för det verkar vara det ända sättet som får mig ur sängen i tid om mornarna. Dock är det jävligt jobbigt. Hatar att gå in i duschen och i princip halvsova, men det får en ju att vakna till iallafall.

Gick till skolan. Hade lektioner. Satt kvar med Jennifer och fixade lite inför innebandyturneringen, är man man i skol if så är man liksom. Sen kom snällBettan och skjutsade hem oss. Jag käkade lite mat och sen la jag mig i soffan och sov en stund. Alarmet ringde och jag bytte om lite snabbt, sen kom Julle övningkörandes och plockade upp mig. Duktig hon! Iallafall så for vi till ishallen och hade möte.

Imorgon ska jag plugga djävueln hade jag tänkt. Har inte ett skit planerat och måste göra det så. På torsdag är ja ledig från skolan och på fredag blir det tjejkväll i Jeffes stuga, blir nog riktigt kul det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0