would I be good enough

Har suttit med den här sidan uppe i en timme nu och bara struntat i att skriva något, är för trött. Men here I go! Jo vad händer igår då? Eller vad har jag gjort under helgen i huvudtaget? Umgåtts med vänner skulle jag nog svara. Haft trevligt skulle jag också säga. Så jag drar väl igenom lite snabbt så jag kan göra något annat sen, kanske inta soffläge? Hade varit perfekt det.

I fredags slutade det med att grannen fick skjutsa mig till Micaela då Johan spelade kort i evigheter. Så vi var där ett tag, Jag, Elin, Julia, Micaela, Micaela och Johanna, en stund innan vi åkte vidare till nästa Elin. Var där nån timme eller två innan vi for vidare ännu en gång. Och några timmar senare så hamnade jag och Elin på donken och pratade svengelska med några. Var ju riktigt underhållande det må ja säga, synd att inte Rydja var där så kanske mitt betyg hade höjts.. Sen släppte skjutsen av mig hemma och jag la mig med en gång, sovmorgonen igår var gudomlig om jag säger så. Hua.

Under gårdagen gjorde jag inte så mycket, gick på ica med Michaela och sen bakade vi. Käkade sen lite middag och jag fixade mig lite. Sen kom Bea, Emelie och Ellen förbi. Satt ute hos mig några timmar innan vi åkte in på donken, sen åkte vi hem till mig och då kom två till förbi. Satt och skrattade i några timmar sen for nästan alla hem. Jag somnade halv sex imorse kanske så idag är jag så opigg som förväntat. Men jag fick sovsällskap iallafall, och det är ju aldrig fel.

Vaknade vid ett idag av att mamma kom och knackade på. Låg och drog oss en stund innan sällskapet gick hem och jag gick in för lite frukost. Sen la jag mig i soffan och gick inte därifrån på många timmar. Sen packade jag ihop mina grejor och mamma skjutsade hem mig till pappa. Så nu är jag här för ännu en vecka, full med skola. Men men, nu ser jag fram emot jullovet som varar mer än en vecka vilket kommer bli mer än fantastiskt skönt.

Fick nog med allt. Så hejdå.


Kommentarer
Postat av: beaa

haha jaa jag hade roligt :D:D

2011-11-06 @ 23:44:25
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0