27 svåra minuter

Skulle snarare säga 99 saker ni visste om mig, med tanke på att jag ofta har tråkigt och därmed gör alla dessa listor.

99 saker du inte visste om mig:

1. Fullständigt namn? - sara stina svensson.
2. Exakt ålder? - 17 år, 4 månader och 22 dagar.

3. Vart bor du? - bor i sörberge ja, durå?
4. Bor tillsammans med? - Lemons här, och med pappa på ett annat ställe.
5. Husdjur? - inte ett enda. vi hade men dom försvann
6. Färg på ditt hus? - blått typ
7. När är du född? - 12 juni
8. Klass? - tvåan på gymnasiet
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - kioskmongo ja
11. Vad ska du göra ikväll? - kvällen är över
13. Duschat idag? - nepp.
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? - nejnej
16. Vad har du ätit? - vad har jag inte ätit?
17. Dagens klädsel? - jeans, linne, kofta, och jacka
19. Dagens sötnos? - jennifer
20. Dagens roligaste? - jennifer. efter mig då.
21. Har du många vänner? - tillräckligt
22. Hur många har du kysst? jag kan räkna dom iallafall. men det tänker jag inte göra.
23. Vem kramade du senast? - vet inte. mamma kanske
24. Hur många vill du ha sex med? - haha mennnn
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - jag leder singelklubben sen 17 år tillbaka, klart jag inte har ;)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - bea, Hahahhah gör du!!!! skitlika!!

FAVORIT:
31. Film? - men inte kan jag välja bara en eller. misson impossible
32. Låt? - samma där, men måste ju säga att rihannas låtar blev några gånger bättre sen igår
33. Mat? - kan inte välja en maträtt där heller. älskar ju mat.
34. Dryck? - vatten
37. Stad? - har inge favvo. men jag tycker om stockholm
38. Land? - thailand.
39. Ämne i skolan? just nu, inget alls.
40. År? - 201111111111. magiskt år

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - rihanna
42. Personen du kysste? h.e.m.l.i.g.t.
43. Gången du spydde? - nån vecka sen bara
44. Gången du grät? - i lördags.
45. Pizzan du åt? - söndags.
46. Gången du var i göteborg? - några år sen
47. Gången du var i stockholm? - ja idag.
48. Gången du var full? -
49. Gången du var hög? - är aldrig hög ja eller. om man inte talar om längden då.
50. Personen som såg dig gråta? - ellen.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart.
52. Hund eller katt? - katt. fast jag tycker om hundrar också, iallafall om dom är ojobbiga.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - både och
54. Tv-spel eller datorspel? - tv.
55. Singel eller upptagen? - är singel, men vill va upptagen ;)
57. Lunarstorm, eller playahead? - facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - big brother
60. Svart hår eller blont? - brunt. fast jag är ljus
61. Blåa ögon eller bruna? - jag har blåa iallafall.
62. Choklad eller lakrits? - helt klart choklad
63. Göteborg eller stockholm? - stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - vatten. sen fanta, sen cola.
66. Pizza eller kebab? - pizza med kebab på. mmmm
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? både och
69. Leva eller dö? - vill leva ja

ANTAL:
70. Personer du älskar? vet inte, har inte räknat dom direkt. men mina fina
71. Personer du hatar? vet.inte.
72. Personer som sagt jag älskar dig? till mig? ja några stycken.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - två.
74. Glassar du ätit på en dag? - haha många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?- har bara vare på gatufesten
76. Gånger du haft minnesluckor? - ja en gång eller två kanske.

 

77. Piercingar har du? - 4 i öronen, pch en i naveln.
78. Personer du saknar just nu? - vet inte
79. Gånger ditt hjärta brustit? - en


VEM:
80. Vill du kyssa nu? - nån bra. haha
81. Ska du träffa imorgon? - många.
82. Sjöng du senast för? - jennifer
83. Hade du senast en msnkonversation med? - minns inte ens när jag var där sist
84. Spelade du tv-spel med senast? - filip trorja.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vet inte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - idiuts
87. Förtjänar att dö? - breivik
89. Vill du sova brevid inatt? - hemligt.

VAD:
90. Gör dig glad? - när det går bra.
91. Gör dig ledsen? - när det går dåligt.
92. Vad vill du helst göra nu? - vet inte.
93. Önskar du att du slapp göra? - skolarbeten.
94. Vill du ha nu? - pengar. helst flera miljoner
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar.
96. Längtar du till? - thailand.
97. Tycker du om dina betyg? - nej.
98. Ångrar du i ditt liv? - lite allt möjligt.
99. Är det bästa som har hänt dig? - har nog inte upplevt det än. det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0