the girl

okej, jag skrev för snart tio minuter sen på facebook att det vankades sängläge. Dock stannar jag här en stund till. Kanske fem minuter. Kanske tio, kanske trettio. Ingen som vet, men vi märker. Men jag är iallafall svinigt trött och jag blinkar i princip varje sekund av trötthet. Men jag har ju så svårt att gå och lägga mig "tidigt" på en fredagskväll. Känns så slöseri, plus att jag har hittat bra musik som jag måste få lyssna på.

Imorse kom Benke, Jennifer och Bea och hämtade mig. Vi åkte sen in till Nacksta där resten av klassen redan var. Var på rättpsyk och fick lyssna på nån snygging som jobbade där. Sen tog vi bussen till subway, åt gott, blev mätt, sen åkte vi vidare till skolan. Hade engelska, sen åkte ja buss till mamma, hämtade en tröja, sen gick jag till pappa. Hängde i soffan innan jag gick till ishallen.

Så nu har jag varit hemma i lite mer än en timme, timrå vann så det var ju bra. Gick bra att jobba också, mattehjärnan var med och det tackar man ju inte nej till dessa jobbkvällar. Men nu ska ja kika runt lite innan jag faktiskt intar sängläge på riktigt. Ska slå på en film också.
-
Åh, älskar mig själv när jag hittar mysig musik. Mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0