skitdag. eller skitvecka.

Oj va duktig jag är. Satt mig här för att plugga, men har jag gjort något? Nej, har inte ens öppnat boken. Är så less på att vara skolless, känner mig bara frustrerad när jag tänker på skolan. Men men, nån gång ska det väl kännas okej igen.

Försov mig en timme imorse, så jag drog på mig en mössa och nå kläder och gick till skolan. Hade psykologi och sen lite bild innan vi tog bussen till timrå. Var i kyrkan på religionen och det kändes som ett sömnpiller emellanåt, fast jag sov inge bra inatt så det kan ju vara därför också.

Imorgon ska jag väl inte göra nånting förutom möte på ishallen på kvällen, lär väl måsta plugga som vanligt. Låter ju riktigt trevligt det.. Nej nu ska jag försöka komma igång med lite skolarbeten. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0