silvernails

Oj va den här veckan går fort, precis som vanligt när det är lov helt enkelt. För dåligt. Redan imorgon är det fredag och söndagen närmar sig med dom största stegena, för dåligt igen. Men men, en helg kvar innan sugskolan börjar igen iallafall. Förhoppningsvis händer det nått kul, men det ska vi nog kunna ordna.

Anton kom och väckte mig imorse, var den värsta knackningen på dörren någonsin. Det var fruktansvärt, ja jäklar va trött ja var. Men upp klev ja iallafall, slängde i mig en macka sen hoppade jag in i duschen. Efter att jag fixat mig en stund så åkte jag och mamma in till stan. Gick omkring och kikade lite, åt mat och sen kollade vi lite till. Åkte förbi på dollar en sväng och kom hem med lite smått och gott. Har suttit i soffan några timmar nu, har jobbat på hockeyn och det rullade på bra.

Ne nu ska ja kika lite på teven innan jag går ut och lägger mig. Ska låta mina naglar torka också, från och med ikväll är dom silvriga. Haha för dig som vill veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0