choklad

Hejhej. Jäklar va fort dagen har gått, har inte gjort nånting typ. Blev väckt även denna morgon, men denna gång var det mormor som kom och knackade på. Så jag gick in, åt frukost som inte smakade nånting då jag är förskyld. Sen skrev jag ner ett recept, satt och pratade med Mamma och Jenny vid matbordet. Sen gick jag och Michaela och handlade ingredienser till cupcakes. Så nu ska bara frostingen på sen är det klart.

Ska snart käka lite middag innan jag hoppar in i duschen och göra mig själv till människa igen. Ser ut som skit. Sen får vi se vad som händer ikväll, om det ens kommer hända nått. Vi märker väl. Annars får det bli hemmakväll i soffan.

Annars då? Hatar att det är söndag imorgon, känns väldigt tungt. Jag visste att lovet skulle gå snabbt för det gör det jämt, men nu är det jäkligt nära. Bra tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0