ul

godmorgon barn. blev klar för en stund sen, ska snart ringa och väcka johan sen åker jag in på sjukhuset för ett UL. sen ska jag flörta lite med pappa så vi kan käka lite, får inte äta nånting nu innan så här sitter jag med min kurrande mage. är bra hungrig. efter skolan ska jag in på atis och jobba lite, inge sugen som vanligt men ska jag ha nå pengar i slutet av den här månaden så äre bara att ligga i. dock så missar jag ju en vecka eftersom ja åker bort, så idag tänkte jag få 30 bok så löser det sig, haha..
finns inget intressant att läsa på den här bloggen, finns inget intressant att se heller då jag inte knäppt nå bilder. men det kommer väl. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0