scream

mentja. nyss hemkommen efter en trevlig men trött kväll med en massa tjejor.
jens skjutsade mig först till jobbet, jobbade av några timmar och blev sen upphämtad av mikaela för att åka vidare till biteline. käkade mig dödligt mätt där, sen gick vi upp till bion och såg scream 4, igen. skulle lätt ha kunnat somna under filmen, satt jävligt oskönt och hade ont i ryggen också. ville bara hem till sängen ja, haha. fick åka med matilda hem och nu är ja här, jimmy, camilla, jenny & pelle är på besök så jag hamnade här med dom istället för sängen. imorgon väntas en match med dam, sen måste jag försöka kolla på lite plugg. inte långt kvar nu tills ja åker till kreta, ska bli så jävla skönt!

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0