less

mtja. ska till moder jord idag, mennn jag har inte orkat gå härifrån än. måste packa också, bra jobbigt. har inte kommit igång med historian heller, vill inte. matchen gick skit och jag är astrött. vill sova alla de fjorton dagar som är kvar till ja åker till kreta, bra skönt det hade varit. hatar att det är söndag idag. ska fan sova bort några nationella prov och inlämningar, hade ju inte suttit fel de eller. blir less bara på att tänka på skolan ju, bra skolless jag är alltså. har iallafall tröstshoppat ett linne för 300 jävla spänn. vet inte när jag ska ha det, kommer se ut som skit ire också. men jag har alltid velat haft ett sånt, så ja. så fick det bli helt enkelt.
nej nu ska ja sluta vara negativ och spela lite facebookspel. hejdå skitsöndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0