less

men tja. mina vännor klagar på sämst uppdatering och det förstår ja. sitter knappt vid datorn längre känns det som, har inte tid. har varit på kanske världens sämsta humör idag, är så sjukligt less på skolan och det känns som att den förstör mitt liv. vill inte åka dit, vill inte vara där, vill inte plugga, vill inte lära mig en massa ointressanta saker, vill inte lämna in arbeten, vill inte göra prov. vill bara ha sommarlov. skolan tar fan över allt och jag orkar inte mer nu. tror jag har nått botten på skolfronten alltså, så dåligt som det går nu har det aldrig gjort förut. bra less tjej. men ska sluta klaga nu.

åkte tidigare till skolan idag för att försöka plugga lite natur, eftersom vi har prov imorgon. började bra sen rann det ut i sanden som vanligt. kan ingenting så det lär ju gå skit på det provet iallafall. sen hade vi engelska och äntligen en lärare som verkar fatta nånting. vi ska få skriva en bok om oss själva nu bara eftersom vi har så mycket, känns ju skönt. sen hade ja två timmar bild. har helt allvarligt suttit i 8 timmar nu och målat håret på min gubbe, och det är ännu inte klart.

mitt tålamod till allt idag alltså, orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0