knepigt inlägg dehär

mmmmmmmmtja. ellen kom nyss hit, hon sover nämligen över här inatt. skolan rullade på bra, och jag har alltid älskat sista dagarna i skolan, bara en massa chill och skratt då. så jag klagar inte över att det är snart sommarlov. vi gjorde iallafall våran redovisning imorse, gick väl okej. lämnade in en annan grej också, så jag fick mitt vg i svenska ändå, känns bra. piskade sen ut grabbarna i frågespel på historian, dom blev assur och drog, sen vann min grupps sko som vi designat på samhällen också, haha.. det här är en bra dag, helt ledig, inge jobb, ingen träning, inge plugg, bara ledig. och därför tillbringade jag dagen med ellen, myste på hos henne med ture och så, sen åkte vi hit och la oss på studsmattan en stund. och nu är vi här, redo för natten :)
på fredag ska vi till alicia också, ska nog bli jäkligt kul de. mennn vi hörs, tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0