kanye west

tjabba. sitter här och gör ingenting, och så kommer det förbli också. skolan rullade iallafall på bra, var sjukligt trött men det har väl gått bra ändå. ellen följde med hem, hon hjälpte mig packa och sen somnade hon i sängen. har lagt in ny musik på Ipoden och imorgon tänkte ja gå på ica och köpa lite småsaker. men först ska ja tillbringa några timmar med tjejorna, ska färga jennifer hår en del och även klippa henne. haha hoppas vi lyckas bara, men det ska nog gå bra! måste ta ut pengar och greja det sista imorgon också, sen åker vi till stockholmo, och till sist kreta. kommer må som en gud den här veckan alltså, har med mig kameran så lär ju vara meterlånga inlägg med bilder sen också ;) mmmmmmmm va nöjd ja känner mig.

pappa jobbar natt så jag är ensam hemma ikväll, bra skönt faktiskt. ska ta det jäkligt lugnt bara, kanske ta mig en skål med glass och njuta av den lite, haha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0