happy girl

MTJA. sitter här i soffan, skittrött och jäkligt glad över att inventeringen på ica maxi är över. mår också väldigt bra över att det snart är sommarlov, känns hur bra som helst! har ju sagt 100 ggr att det här året kommer bli kungligt, men jag längtar ihjäl mig efter sommaren, tror den kommer bli g r y m. mm känner mig väldigt nöjd just nu alltså. har inte ett enda skolarbete kvar, fotbollen verkar gå bra igen, criminal minds avsnittet som är på teven just nu är skitbra (har sett det flera ggr), imorrn är sista dagen sen har vi många dagar ledigt, allt känns bra helt enkelt. hihi.
ska bara se klart det här sen ska ja lägga mig och sova som en gud. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0