hands up in the air

hejsan, uppdateringen suger fortfarande. men vad gör det om tjugo år liksom...
hade jäkligt roligt igår ja faktiskt. ellen hängde med mig hem efter skolan och vi handlade en massa inför kvällen. sen rullade vi vidare till julia där jennifer också var. började greja lite med maten, tina hjälpte oss med grillen, dukade och fixade en massa i deras inglasning. vi tände massvis med ljus och det blev hur mysigt som helst. åt väldigt gott, pratade och planerade en massa, hade jäkligt trevligt helt enkelt. hackade en massa frukter och doppade i smält choklad senare mot kvällen också, spelade lite spel och myste lite. sen rulllade J & M in, och V var ju redan där, så dom satt där ute med oss. spelade mer kort, skrattade en del, och sen hamnade vi inne. dansade och hade oss och sen åkte jag hem inatt nån gång.

vaknade imorse, skickade sms till ellen, hon ringde upp, pratade en stund med henne. sen klev ja upp, fick 5 minuter på mig att klä på mig, sen följde jag med till alnön och kollade på anton som sjöng med sitt dagis. haha inget för mig dedär eller, mängder av ungar som låter på en och samma gång.. haha fy

ska snart få skjuts av jens in till jobbet, sen blir jag hämtade av mikaela runt halv sju för att sedan åka vidare till biteline. utveckling bjöd med mig så det ska nog bli trevligt, sen efter vi käkat ska vi på bio. har dock sett filmen redan, menmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0