vemdalen

men tja. haft en jävligt bra dag, den bästa på länge helt klart.
klockan stog på 0515 imorse, bra tungt. klev upp och började fixa och grejja, bytte om, fixade mig lite snabbt och gick ut i väntan på skjuts. kom till skolan och tog plats i bussen. några timmar senare var vi framme i vemdalen. bytte om lite snabbt och började sen åka. jävligt skönt väder, jävligt bra vänner, jävligt kul helt enkelt. bra längesen jag skrattade så mycket alltså, hua. gick sen runt och kikade lite, åt lite till, och sedan for vi hem igen. kom hem igen för nån timme sen eller så. och imorgon är jag helt ledig efter skolan, döskönt. tänkte våga mig på one piecen på skolan också, ska kliva upp en timme senare och bara inte orka nånting helt enkelt. skönt med sådana morgnar också. så ja, så får det bli. slänger på mig en mössa också så är outfiten fulländad, haha förbered er på det värsta gott folk. jennifer kommer inte vara på skolan på skitlänge nu heller, tänkte önska henne lycka till här också, så lycka till vännen <3 tänker på dig ja!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0