make it work

tjabba. blev upphämtad igår av alicia barbro och vikke och sedan for vi till alicia. började spelade monopol och jag kan ju avslöja att jag vann, skulle man ju kunna säga iallafall. gjorde inte så mycket mer, pratade bara. sen följde alicia med mig en bit när jag skulle hem, mysigt o prata med kvinnan igen. ett bra tag sen nu så. dock blev jag skapligt less när jag kom hem. dörren var låst, och dom har inte lämnat nyckeln ute. haha bra jobbat lemons. gick och kände på dörrar i stormen och tyckte synd om dom när jag var tvungen och ringa klockan ett på natten. tänk o ligga i värsta djupsömnen och bli väckt, haha menmen. inte mitt fel att ingen nyckel fanns liksom.
la mig på en gång när ja väl kom in, läste 150 sidor av elsas mode, haha alltså så somnade jag sent.

ska snart gå till pappa för att måla det sista på rummet. S K Ö N T. snart klart, king :)
ne nu ska ja klä på mig lite innan jag går. så tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0