keeper

tjabba, är på bra humör idag! hähä king.
alarmet stog på 0800 imorse och jag tog mig en gofrukost med pappa och s. min mage gör ont och jag har legat i fosterställning hela natten, mamma jobbar mån & tisdag så på onsdag beger jag mig in på sjukhuset och hoppas på lite goda nyheter. äntligen gör dom nånting annat än de vanliga och jag hoppas på allt att dom hittar nånting. blir nog bra less annars alltså. menmen, återkommer kanske om det.
mamma hämtade upp mig och pappa vid nio och sedan rullade vi in till stan för match. mötte matfors och vi sög kan man väl säga, dock fick vi in två mål och vi gick därifrån med en vinst på 2-0. kom hem för snart en timme sen, har hunnit duscha och ätit lite lunch också. planen är att jag ska umgås med juliasö idag, så vi märker hur det blir. sen ska jag jobba på ncc 1730-2200. kul lördag, haha.. nämen nu säger ja hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0