girls

tjabba. sitter här proppmätt, gjorde mig lite ris och currysås, satt fint de.
jobbade till halv tio igår, faster kom och skjutsade hem mig, och väl hemma så hade var tjejerna redan där. jobbet gick förövrigt skit igår, haha.. men ska jobba idag igen, tre till åtta, bättre lycka idag helst. sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter, men det märker vi ikväll.
jennifer åkte skittidigt imorse så hon var inte kvar när jag vaknade, sen låg vi andra i soffan i flera timmar. jag diskade och städade litegrann emellanåt, slog på hämnden också, jävligt bra film må ja säga. och ja det är vad som hänt hittills. jeffi kommer snart och ska hämta sina grejor, jag måste klä på mig och kanske skaffa mig ett ansikte, men har inte bestämt mig än.
m a hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0