faller

mtja. är less.
har ingen ork till nånting. orkar knappt sätta på mig kläder på mornarna, har ingen ork till att fixa mig alls känns det som, och att ta sig upp är värst. orkar inte med skolan, den suger och jag har aldrig varit såhär skolless förut. bra med klagomål nu, men det skiter jag i.

onsdagar är värst och den är äntligen över. nu är det två veckor tills nästa gång vilket känns skönt. helena kom och hämtade mig efter skolan, vi rullade vidare till henne för att käka tacos. känns som att jag åt för tio pers, sen lite glass på det. gott de. kom hem för lite mer än en timmme sen. skönt o glömma bort allt för en stund. just nu i detta ögonblick är jag typ less på allt. så jag ska gå och lägga mig. hoppas på att jag sover bort mitt dåliga humör och får världens bästaste dag imorgon. hade varit king de.
m hejdå nu

Kommentarer
Postat av: Michaelnatalia

Awesome site!

2011-09-20 @ 08:31:35
URL: http://michaelnatalia.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0